Alt text here

Hämeenlinnan Tori-Apteekki haluaa tehdä apteekkiasioinnista vaivatonta

Yhteiskunta digitalisoituu ja ihmisten käyttäytymismallit muuttuvat. Treet haluaa viedä tätä kehitystä eteenpäin ja tuoda apteekkien palvelut asiakkaan luokse. Hämeenlinnan Tori-Apteekin apteekkari Jukka Niemi kertoo, että Treet mahdollistaa heidän asiakaspalveluiden monikanavaisuuden. Treetin avulla apteekki pystyy palvelemaan asiakkaita mobiiliaplikaatiolla, verkossa, kivijalassa sekä näiden yhdistelmässä. ”Se on meidän digitaalinen apteekkimme.” Apteekkari kertoo, että Treet on helpottanut apteekin toimintaa, sillä aiemmin asiakkaan piti tulla apteekkiin tai soittaa, jotta voitiin tehdä uusi lääketilaus. Treetin avulla asiakas voi vaivattomasti tehdä tilauksen napin painauksella ja noutaa lääkkensä, tai lääke voidaan kuljettaa suoraan kotiovelle.

Treetin käyttö on yleistynyt asiakaskunnassa tasaiseen tahtiin ja käyttäjät ovat olleet tyytyväisiä. Hämeenlinnalaisella apteekilla on jo yli 1000 Treet-käyttäjää ja määrä kasvaa jatkuvasti. Apteekkari ilmaisee hänen ja käyttäjien tyytyväisyyden palveluumme, ”On hienoa nähdä miten palvelu kehittyy jatkuvasti ja tuo uusia palveluita asiakkaiden ja apteekin käyttöön.” Tästä uusin esimerkki on yhteistyö Terveystalon kanssa. Palvelun kautta asiakas pääsee Terveystalon lääkärin chat- vastaanotolle ilman ajanvarausta vuoden jokaisena päivänä. Asiakkaille on myös tarjolla reseptin uusinta -chat, jonka avulla asiakas voi uusia lääkereseptit vaivattomasti.

Treetin avulla apteekki palvelee olemassa olevien asiakkaiden lisäksi myös muita paikkakunnan asiakkaita. ”Meidän asiakkaamme ovat keskittyneet Hämeenlinnan ydinkeskustaan, mutta Treet on tuonut meille asiakkaita ydinkeskustan ulkopuoleltakin,” kertoo apteekkari Jukka Niemi. Apteekkari suosittelee ehdottomasti Treettiä kollegoilleen sekä joustavaa apteekkiasiointia arvostaville asiakkaille.